Název:
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu:
Proposal of a new product launching
Autoři:
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
The subject of this bachelos study called "A new Household Article Market Product Release" is an analysis of releasing a new product line "Titanio Juliette" (Pentolpress Titanio). Elimex Group a.s. is releasing this product to a Czech market and the subject of this study is also a concluded recomendation for the next year. The first part compiles theoretical solutions for a market plan creation. That means specific methods used for creating a situational analysis and detailed analysis of fundamental parts of the market mix – called 4P ( product, price, place, promotion) - for the right selection of a marketing strategy when implementing a new product line. The second part is more practical and it characterises a company mentioned above, marketing mix of a new product line and also suggested recomendations for the next year.
Klíčová slova:
Analýza; distribuce; marketing; marketingový mix; marketingový plán; podnik; SWOT analýza; výrobek; Analysis; company; marketing; marketing mix; marketing plan; place; product; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16155