Název:
Strategické řízení elektronického obchodu
Překlad názvu:
Strategic management of electronic trade
Autoři:
Šoba, Jozef ; Musil, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Ve své bakalářské práci se budu věnovat vytvoření modelu strategického řízení elektronického obchodu, který bude prospěšný jak pro začínající firmy, tak pro rozjeté podniky a obchodníky. Cíl mé bakalářské práce je zaměřen především na to, jaké prostředky jsou pro vytvoření elektronického obchodu nejvýhodnější.
I will attend to create type of strategic management of e-commerce in my bachelor work, which will be usefull for starting companies as well as for advanced companies. The objective is specialized to resources which are optimal to create e-commerce.
Klíčová slova:
elektronická tržiště; elektronický obchod; marketing; strategické řízení; strategie; zákazník; customer; e-marketplace; electronic commerce; marketing; strategic management; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/934