Original title:
Strategické řízení elektronického obchodu
Translated title:
Strategic management of electronic trade
Authors:
Šoba, Jozef ; Musil, Tomáš (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Ve své bakalářské práci se budu věnovat vytvoření modelu strategického řízení elektronického obchodu, který bude prospěšný jak pro začínající firmy, tak pro rozjeté podniky a obchodníky. Cíl mé bakalářské práce je zaměřen především na to, jaké prostředky jsou pro vytvoření elektronického obchodu nejvýhodnější.
I will attend to create type of strategic management of e-commerce in my bachelor work, which will be usefull for starting companies as well as for advanced companies. The objective is specialized to resources which are optimal to create e-commerce.
Keywords:
customer; e-marketplace; electronic commerce; marketing; strategic management; strategy; elektronická tržiště; elektronický obchod; marketing; strategické řízení; strategie; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/934