Název:
Návrh marketingového řízení softwarové firmy
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Management of Software Company
Autoři:
Rient, Walter ; Neveselý, Marek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou strategii pro zvolenou firmu AKI-Sport s.r.o.. Zjištěné výsledky jsou vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení. Ta by měla vést ke zlepšení stabilního postavení firmy.
This bachelor´s thesis has analysed current strategy of company AKI-Sport s.r.o.. Main objective was to search and classify parts of the strategy and based on this research to formulate proper recommendations. All recommended steps would have positive and straight impact on improvements of company solid position.
Klíčová slova:
grafika; marketing; sport; strategie; vysílání; broadcast; graphics; marketing; sport; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1786