Original title:
Návrh marketingového řízení softwarové firmy
Translated title:
The Proposal of Marketing Management of Software Company
Authors:
Rient, Walter ; Neveselý, Marek (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou strategii pro zvolenou firmu AKI-Sport s.r.o.. Zjištěné výsledky jsou vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení. Ta by měla vést ke zlepšení stabilního postavení firmy.
This bachelor´s thesis has analysed current strategy of company AKI-Sport s.r.o.. Main objective was to search and classify parts of the strategy and based on this research to formulate proper recommendations. All recommended steps would have positive and straight impact on improvements of company solid position.
Keywords:
broadcast; graphics; marketing; sport; strategy; grafika; marketing; sport; strategie; vysílání
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1786