Název:
Návrh komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Proposal of company strategic communication
Autoři:
Svobodová, Martina ; Mejdr, Václav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce, na základně provedené analýzy, navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu poskytující sportovní služby. Komunikační strategie by měla vést ke zlepšení budoucího postavení na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o Sportcentru Holešov.
Based on the perfomed analysis, my graduation thesis offers a suitable communication strategy for company offering sporting services. The new communication strategy shall improve the future market position of the company and make customers more aware of the existence of the Sport Centre in Holešov.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix "7P"; communication mix; marketing; marketing mix "7P"; strategic communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28136