Název:
Využití elektronického marketingu
Překlad názvu:
Using of electronic marketing
Autoři:
Červená, Renata ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem bakalářské práce je analýza elektronického marketingu a jeho využití v internetovém prostředí. Základem je nalezení nejvýhodnější formy internetové reklamy a její srovnání s ostatními formami reklamy na Internetu.
The content of my Bachelor Thesis is the analysis of electronical marketing and its utilization in the Internet environment. The basis is to find the most suitable form of the Internet advertisement and it is comaprison with other forms of advertisement on the Internet.
Klíčová slova:
Internetový marketing Internetová reklama; Internet marketing Internet advertisment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28306