Original title:
Marketingová strategie firmy Master Tool s.r.o. postavená na obchodní značce „BOPO“
Translated title:
Marketing Strategy of Firm Master Tool s.r.o. Based on Brand „BOPO“
Authors:
Jobeková, Renata ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce představuje prozkoumání a popsání možností uplatnění obchodní značky na trhu v České republice. Je analyzován současný stav trhu, vliv obchodní značky na rozhodování spotřebitelů. Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii firmy na základě výše uvedených poznatků, za účelem dosažení většího podílu na trhu pomocí využití obchodní značky.
Bachelor´s thesis investigates and describes possibilities of utilisation of the trade mark on the market in the Czech Republic. In analyses the current status of shoe market, influence of the trade mark on consumers choice. The aim of this thesis is to create marketing strategy of the company based on above mentioned knowledge for gaining higher participation on the market by means of trade mark.
Keywords:
BRAND; MARKETING; MARKETING STRATEGY; SHOE MARKET; SHOE PRODUCER; MARKETING; MARKETINGOVÁ STRATEGIE; OBCHODNÍ ZNAČKA; TRH OBUVI; VÝROBCE OBUVI
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27475