Original title:
Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for the Company Monekon spol. s r.o.
Authors:
Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.
This bachelor’s thesis presents a marketing strategy proposal for the company Monekon spol. s r.o. dealing in accountancy and tax consultancy. It is aimed at improvement company competition through introducing new services. The first part of this work is focused on summary of basic theoretical knowledge concerning this problem. The other part contains an analysis of company surroundings and possible solutions based on it. Suggestions suitable for implementation are recommended upon questionnaire survey and calculations.
Keywords:
competitiveness.; Marketing; strategy; konkurenceschopnost.; Marketing; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27723