Název:
Elektrookulografie v marketingu
Překlad názvu:
Electrooculography for marketing
Autoři:
Fajmon, František ; Ronzhina, Marina (oponent) ; Janoušek, Oto (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá problematikou záznamu EOG a možnostmi jeho vyhodnocení pro účely marketingu. V rámci práce je uveden základ anatomie a fyziologie oka a jsou zde uvedeny systémy pro záznam pozice oka. Praktická část obsahuje návrh optimální metodiky pro vizualizaci trajektorie. V práci je uveden popis algoritmů a realizace algoritmů v programovém prostředí MATLAB pro vizualizaci oční trajektorie. Součástí práce je vyhodnocení formou obsahové analýzy grafických výstupů vygenerovaných na základě získaných dat měřených pomocí EOG. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a doporučeni při dalším postupu.
This thesis deals with EOG analysis and evaluation for marketing studies. Basic anatomy a physiology of the eye is discussed. Practical part is deal optimal method for trajectory vizualization. In this work description of algorithm are shown. This algorithm is realized in Matlab workspace. In this work is included an evaluation of the content analysis of graphical outputs, generated from EOG measured.
Klíčová slova:
Elektrookulografie; EMG.; marketing; oční pohyby; teplotní mapa; vyhodnocení EOG; Electrooculography; EMG; EOG evaluation; eye movements; heatmap; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40705