Original title:
Elektrookulografie v marketingu
Translated title:
Electrooculography for marketing
Authors:
Fajmon, František ; Ronzhina, Marina (referee) ; Janoušek, Oto (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá problematikou záznamu EOG a možnostmi jeho vyhodnocení pro účely marketingu. V rámci práce je uveden základ anatomie a fyziologie oka a jsou zde uvedeny systémy pro záznam pozice oka. Praktická část obsahuje návrh optimální metodiky pro vizualizaci trajektorie. V práci je uveden popis algoritmů a realizace algoritmů v programovém prostředí MATLAB pro vizualizaci oční trajektorie. Součástí práce je vyhodnocení formou obsahové analýzy grafických výstupů vygenerovaných na základě získaných dat měřených pomocí EOG. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a doporučeni při dalším postupu.
This thesis deals with EOG analysis and evaluation for marketing studies. Basic anatomy a physiology of the eye is discussed. Practical part is deal optimal method for trajectory vizualization. In this work description of algorithm are shown. This algorithm is realized in Matlab workspace. In this work is included an evaluation of the content analysis of graphical outputs, generated from EOG measured.
Keywords:
Electrooculography; EMG; EOG evaluation; eye movements; heatmap; marketing; Elektrookulografie; EMG.; marketing; oční pohyby; teplotní mapa; vyhodnocení EOG
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40705