Název:
Návrh marketingové strategie společnosti LAUFEN CZ s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of LAUFEN CZ s.r.o.
Autoři:
Žák, Ivan ; Martínek, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro společnost LAUFEN CZ s.r.o. Teoretická východiska práce obsahují hlavní pojmy z oblasti marketingu, které budou využity pro vytvoření analýzy současné situace společnosti a následně pro sestavení marketingové strategie, která povede k naplněním vytyčených cílů.
The main aim of this master’s thesis is to propose marketing strategy for the company LAUFEN CZ s.r.o. The theoretical part contains main marketing terms, which will be used for an analysis of actual situation and for marketing strategy proposal that will lead to the fulfilment of the goals.
Klíčová slova:
B2B.; Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; B2B.; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59532