Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Company Communication Strategy
Autoři:
Ubr, Roman ; Holec, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy DEL a.s., která působí na průmyslových B2B trzích. Vlastní návrhy řešení zlepšují komunikační strategii v oblasti neosobní komunikace se zákazníky.
Masters´s thesis deals with the communication strategy of DEL a.s. company which operates in industrial B2B markets. Author‘s proposal of solutions improve communication strategy in area of impersonal communication with customers.
Klíčová slova:
budování značky; neosobní komunikace se zákazníky; branding; impersonal communication with customers
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59444