Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Ekerová, Jana ; Dostálová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem internetového obchodu se šperky. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s internetovým obchodem se šperky a jejím marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích marketingového mixu za účelem zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě.
This diploma thesis deals with marketing mix of jewelry online store. Theoretical bases of work create theoretical background for next part of diploma thesis, which introduces jewelry online shop and used marketing mix. The improvements in tools of marketing mix are recommended based on performed analyzes and questionnaire survey and help to increase orders in online store.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; internetový obchod.; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing research; online store.; questionnaire survey; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59411