Original title:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Authors:
Škarabelová, Alena ; Drexler, Denis (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků v kavárně Paolo Caff. První část je věnována teoretickému podkladu na zvolené téma. V následující části je provedena analýza současné situace vnitřního i vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového šetření.
The diploma thesis focuses on the analysis and evaluation of proposals to increase customer satisfaction in Paolo Caff. The first part is devoted to the theoretical background of the topic. The next part is an analysis of the current situation of the internal and external environment of the company, as well as an analysis of customer satisfaction following an evaluation of questionnaire-based
Keywords:
café; Customer; importance; marketing research; questionnaire; satisfaction; SLEPT analysis; SWOT analysis; dotazník; důležitost; kavárna; marketingový průzkum; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59318