Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Strategy
Autoři:
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
This thesis describes the proposal of a marketing strategy for a language school and translation agency MKM, which brought a book Wine Words to market last year that with professional English form, learns the wide range of wine terminology. This book became the basis of the whole thesis and is analyzed in terms of the environment in the form of situational analysis. Subsequently a criteria list was created, which becomes the basis for an Ishikawa diagram, and thanks to it the critical points were found, which were reflected in the draft marketing strategy.
Klíčová slova:
ISHIKAWA; kniha Wine Words; Marketingová strategie; marketingový mix; propagace; situační analýza; ISHIKAWA; marketing mix; Marketing strategy; promotion; situational analysis; Wine Words book
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59270