Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Kozelková, Marika ; MBA, Veronika Bednaříková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku a vytvořením marketingové strategie, která má za cíl uvedení nového produktu na trh, efektivní navýšení tržeb a zviditelnění podniku. Součástí práce je důkladná analýza makroprostředí, oborového prostředí a mikroprostředí podniku s výsledným sestavením SWOT analýzy. V závěru práce budou navržena doporučení pro všechny složky marketingového mixu, aby došlo ke zlepšení současné situace, a jejich ekonomického zhodnocení.
This diploma thesis analyzes the current state of the company and creating a marketing strategy that aims to put a new product on the market, effectively increase sales and visibility of the company. The work includes a thorough analysis of the macro environment, industry environment and micro-enterprise with the final assembly of SWOT analysis. In conclusion, recommendations will be proposed for all components of the marketing mix, in order to improve the current situation, and their economic evaluation.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový proces; SWOT analýza; Marketing mix; Marketing process; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59248