Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Mokrušová, Libuše ; Bortlová, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie pro studentskou organizaci BEST Brno, která působí na Vysokém učení technickém v Brně. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu je v návrhové části vypracována marketingová strategie.
The Diploma Thesis deals with marketing strategy of student organisation BEST which is part of Brno University of Technology. The theoretical basis of the work focuses on the general theory of marketing. The analysis of the current situation describes in details the whole organisation. Marketing strategy was designed on the basis of marketing analysis and marketing research.
Klíčová slova:
marketingová analýza; Marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový průzkum; SWOT analýza; marketing analysis; marketing environment; marketing mix; marketing research; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59069