Název:
Návrh komunikačního mixu vybraného slevového portálu
Překlad názvu:
Proposal of the Communication Mix for the Selected Deal of the Day Websites
Autoři:
Šťastná, Kristýna ; Vedra, Ivo (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá navržením vhodného komunikačního mixu vybraného slevového portálu využitím marketingových metod. Teoretická část definuje důležité poznatky, na základě nichž je vypracována část analytická, která obsahuje vyhodnocení současné situace vybraného podniku, která slouží jako podklad pro výběr konkrétních nástrojů komunikačního mixu.
The master´s thesis deals with making appropriate communication mix for the selected Deal of the Day Websites using marketing methods. The theoretical part deals with the important definitions on the basis of which developed analytical part, which includes the evaluation of the current situation of the selected company, which serves as the basis for the selection of specific instruments of communication mix.
Klíčová slova:
cena; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; poskytovatelé; sleva; slevové portály; voucher.; communication mix; deal of the day websites; discount; Marketing; marketing mix; price; providers; voucher.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/58882