Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Strategy
Autoři:
Janovský, Marián ; Heleš, Andrej (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práca je zameraná na problematiku marketingovej stratégie podniku. Práca bola vytváraná v spolupráci so spoločnosťou Motor-Car Trenčín s.r.o., ktorá je autorizovaným predajcom automobilov značky Mercedes-Benz. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie teoretických poznatkov. Analytická časť práce slúži na analýzu spoločnosti a dotazníkové šetrenie. Návrhová časť práce obsahuje konkrétne návrhy na zlepšenia stávajúcej marketingovej stratégie spoločnosti v oblastiach produktu, ceny, distribúcie a komunikácie.
Diploma thesis is focused on marketing strategy of the company. Thesis was created in cooperation with Motor-Car Trenčín s.r.o. company, which is the authorized dealer of the Mercedes-Benz automobiles. The theoretical part is focused on the treatment of the theoretical knowledge. The analytical part of work i sused for the analysis of the company and marketing research. Proposal part of the thesis contains specific proposals to improve the existing marketing strategy of the company in the field of product, price, place and promotion.
Klíčová slova:
Cena; Distribúcia; Komunikácia; Marketing; Marketingová stratégia; Marketingový výskum; Produkt; Marketing; Marketing research; Marketing strategy; Place; Price; Product; Promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/58824