Original title:
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Translated title:
Support of internet sale emphasizing the loyalty systems
Authors:
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Wolde, Štěpán (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.
Keywords:
internet; Podpora prodeje; výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje na internetu; věrnost; věrnostní programy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4327