Název:
Závodní hra ve 3D
Překlad názvu:
Racing Game in 3D
Autoři:
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
This bachelor's thesis describes issues of interaction between Java Monkey Engine (jME) and models created with program Autodesk 3D Studio Max. It contains theoretical basis for the jMonkey Engine architecture and Lightweight Java Game Library (LWJGL). In the following section, the thesis describes techniques of working with objects in the 3D scene and their way of implementation.
Klíčová slova:
3D hra; 3D modely; 3D scéna; 3D Studio Max; 3DS Max.; Java Monkey Engine; jME; jMonkey Engine; Lightweight Java Game Library; LWJGL; závodní hra ve 3D; 3D game; 3D models; 3D scene; 3D Studio Max; 3DS Max.; Java Monkey Engine; jME; jMonkey Engine; Lightweight Java Game Library; LWJGL; racing game in 3D
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56177