Název:
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Překlad názvu:
64kB Graphics Intro Based on Ray-Tracing
Autoři:
Marek, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického dema. Jsou v ní ukázány některé metody, pomocí kterých je možno vměstnat velké modely, hudbu a další potřebné věci do progamu o maximální velikosti 64kB. Snaží se také o co nejrobustnější návrh frameworku pro vytváření 64kB dem, který by mohl být v budoucnu znovu použit a popřípadě i jednoduše rozšířen o další funkce. Výsledné demo prakticky ukazuje použití jednotlivých algoritmů, kterými se zabývá tato práce.
This paper deals with issues of creating graphic demo. There are shown some methods by which it is possible to fit large models, music and other important things to the program sized at most 64kB. It also seeks for the most robust design of a freamework for creating 64kB demos which could be used in the future and easily extended to provide other functions. The final demo shows the implementation of algorithms described in this thesis.
Klíčová slova:
64kB demo; C; Catmull-Clark; demoscene; GLSL; OpenGL; python; SDL; zvukový syntetizér; 64kB demo; C; Catmull-Clark; demoscene; GLSL; OpenGL; python; SDL; software synthesizer
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56134