Název:
Počítačová hra s prvky umělé inteligence
Překlad názvu:
Computer Game Based on Artificial Inteligence
Autoři:
Serédi, Silvester ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou umělé inteligence v počítačové hře. V práci je uveden návrh dvourozměrné počítačové hry pro dva hráče, kde jednoho z nich může řídit počítač. Hlavní úlohou bylo vytvoření hry s jednoduchým uživatelským rozhraním, se zaměřením na umělou inteligenci soupeře.
This Bachelor's thesis is focused on artificial intelligence in computer games. It introduces the design of a two-dimensional computer game for two players of which one can be computer-controlled. The main task was the creation of a game with a simple user interface with focus on the opponent's artificial intelligence.
Klíčová slova:
C++; GUI; herní smyčka; MiniMax; OpenGL; Počítačová hra; Qt; umělá inteligence; artificial intelligence; C++; Computer game; game loop; GUI; MiniMax; OpenGL; Qt
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55916