Original title:
Regulace reklamy na vybraných trzích
Authors:
Přibylová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Winter, Filip (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce pojednává o systémech regulace reklamy v Evropské unii a na vybraných trzích, jimiž jsou Česká republika a Německo. Okrajově se zabývá právní regulací a podrobněji zkoumá etickou samoregulaci. Na základě vybraných kritérií je provedena analýza stížností doručených samoregulačním organizacím v České republice a v Německu a následně jsou výsledky z obou zemí porovnány. Součástí jsou rovněž příklady, kdy došlo k provinění proti etickým pravidlům samoregulace.
Keywords:
Deutscher Werberat; EASA; etická samoregulace; Kodex reklamy; Mezinárodní obchodní komora; právní regulace; Rada pro reklamu; regulace reklamy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4286