Název:
Řešení viditelnosti ve 3D scénách
Překlad názvu:
Visibility Solution in 3D Scenes
Autoři:
Kyloušek, Josef ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem této bakalářské práce je teoretický popis algoritmu pro nepřímé osvětlení scény a jeho implementace. Funkčnost je demonstrována ve vzorové aplikaci. U získaných výsledků je porovnána jejich vizuální kvalita a časová náročnost.
Content of this bachelor's thesis is theoretical description and implementation of indirect scene illumination algorithm. Functionality is demonstrated in example application. Visual quality and time consumption are compared for acquired results.
Klíčová slova:
globální osvětlení; nedokonalé stínové mapy; nepřímé osvětlení; OpenGL; pull push; stínové mapy; global illumination; imperfect shadow maps; indirect illumination; OpenGL; pull push; shadow maps
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54962