host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
> Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Informace
Soubory
Název:
Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Překlad názvu:
Rendering Chess Using Ray Tracing
Autoři:
Turek, Vojtěch
;
Seeman, Michal
(oponent) ;
Herout, Adam
(vedoucí práce)
Typ dokumentu:
Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt:
[cze]
[eng]
Práce se zabývá technikou zobrazování pomocí sledování paprsku, zaměřenou na vykreslování šachové scény a popisu materiálů pomocí procedurálních textur. Na základě těchto poznatků je vytvořen program, který zobrazí zadaný stav šachové partie.
This work deals with ray tracing technique, focused to rendering of chess scene with procedural texture materials. Based on this knowledge, program that displays specified chess set is designed.
Klíčová slova:
C++
;
CSG
;
implementace
;
perlinův šum
;
phong
;
procedurální textury
;
rotační plochy
;
Sledování paprsku
;
subdivision
;
supersampling
;
šachy
;
C++
;
chess
;
CSG
;
implementation
;
perlin noise
;
phong
;
procedural textures
;
Ray tracing
;
subdivision
;
supersampling
;
sweep surfaces
Instituce:
Vysoké učení technické v Brně (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/11012/54021
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236878
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet