host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
> Mapování textur
Informace
Soubory
Název:
Mapování textur
Překlad názvu:
Texture Mapping
Autoři:
Strach, Zdeněk
;
Herout, Adam
(oponent) ;
Zemčík, Pavel
(vedoucí práce)
Typ dokumentu:
Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt:
[cze]
[eng]
Diplomový projekt se zabývá problematikou mapování textur v zobrazovací metodě "ray tracing". V úvodu práce je stručně popsána metoda "ray tracing" a metody mapování textur, nejprve procedurálních a později 2D. Následující kapitoly se zabývají implementací MIP mappingu a zhodnocením výsledků.
In this master's thesis I'm engaged in problematic of texture mapping in ray tracing. Ray tracing is shortly described in the beginning. Texture mapping methods are described then, solid textures first and 2D textures follow. Implementation of MIP map method is deeply described in next chapters. The results are evaluated at the end.
Klíčová slova:
2D textura
;
antialiasing
;
bilineární a trilineární interpolace
;
mapování textur
;
MIP mapping
;
Perlinův šum
;
procedurální textura
;
ray tracing
;
turbulence
;
2D texture
;
antialiasing
;
bilinear and trilinear interpolation
;
MIP mapping
;
Perlin noise
;
ray tracing
;
solid texture
;
textexture mapping
;
turbulence
Instituce:
Vysoké učení technické v Brně (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/11012/53997
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236854
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet