Název:
Real-time počítačová hra s prvky UI
Překlad názvu:
A Real-Time Computer Game with AI
Autoři:
Halamíček, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Holík, Lukáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá problematikou umělé inteligence v real-time počítačových hrách. Projekt si klade za cíl vytvoření inteligentních počítačového protihráče v real-time prostředí multiagentních systémů.
This work deals with an artificial intelligence problematics in real-time computer games. Goal of this project is a creation of an intelligent computer opponent in a real-time enviroment of a multiagent systems.
Klíčová slova:
agent; genetické algoritmy; java; Multiagentní systémy; OpenGL; umělá inteligence; agent; artificial intelligence; genetic algorithm; java; Multiagent systems; OpenGL
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53798