Original title: Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně
Translated title: Vertex and Pixel Shaders OpenGL Visualisation of Medical 3D Image Data
Authors: Vaďura, Jiří ; Španěl, Michal (referee) ; Kršek, Přemysl (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: computed tomography; graphics processing unit; medical imaging; OpenGL; ray-casting; shaders; volume rendering; grafický procesor; medicína; OpenGL; shadery; tomografie; volume rendering; vrhání paprsků

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/53768

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236625


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share