Original title: Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Translated title: A Tool for Support of an Optimal Strategy Choice of a Company
Authors: Adamec, Jaroslav ; Zámečníková, Eva (referee) ; Květoňová, Šárka (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Ansoff's strategies; competition; factors of production; information goods; Kotler's strategies; market; marketing mix; Porter's generic strategies; pricing; Product; strategic analysis; strategic management; strategy; Ansoffovy strategie; informační zboží; konkurence; Kotlerova strategie; marketingový mix; Porterovy generické strategie; Produkt; strategická analýza; strategické řízení; strategie; trh; tvorba cen; výrobní faktory

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/53743

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236600


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share