Název:
Procedurální generování města
Překlad názvu:
Procedurally Generated City
Autoři:
Hájíček, Lukáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v~ní definovány jednotlivé etapy vývoje města a existující metody sloužící k~jejich provedení. Dále jsou popsány postupy vycházející z~uvedených a použité při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě zadaných parametrů jako hustota ulic.
This work is about procedural generation of cities. There are defined the different stages of city development and existing methods used to achieve them. The following describes the procedures used to implement a system capable of generating cities. The resulting generator is able to generate cities based on given parameters such as density of streets.
Klíčová slova:
celulární automaty; jMonkeyEngine; L-systémy; procedurální generování města; cellular automata; jMonkeyEngine; L-systems; procedural generation of city
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52859