Název:
Rozpoznávání karet v systému Android
Překlad názvu:
Cards Recognition Using Android
Autoři:
Klusoň, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pavelková, Alena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá návrhem aplikace pro mobilní operační systém Android. Aplikace rozpoznává v obraze z kamery zařízení hrací karty a jejich hodnoty. Ulehčuje tím sčítání bodů ve hře Žolíky. Rozpoznávání je řešeno kombinací tří kaskádových klasifikátorů. Řešení založená na detekci pomocí klíčových bodů a OCR se ukázala jako nevhodná. Výsledná aplikace detekuje hodnoty karet (kromě žolíku), nikoliv jejich barvy.
This work deals with design of an application for the mobile operating system Android. Application recognize playing cards and their values from image from camera device. Application helps to count points in game Rummy. Recognition is solved by a combination of three cascaded classifiers. Solutions based on keypoint detection and OCR proved useless. The application detects values of cards (excluding jokers), not their colors.
Klíčová slova:
Android; Java; Karetní hra; Klasifikátory; OpenCV; Tess-two; zpracování obrazu.; Žolíky; Android; Card game; Classifier; image processing.; Java; OpenCV; Rummy; Tess-two
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52483