Název:
Podpora knowledge managementu v systému ALVAO
Překlad názvu:
Knowledge Management Support in the ALVAO System
Autoři:
Pramuka, Tomáš ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce pojednává o správě znalostí z pohledu knihovny ITIL . V práci je analyzováno řešení správy znalostí a báze znalostí v systému Service Now a současné řešení báze znalostí v systému ALVAO . Dále je navrženo a naimplementováno rozšíření báze znalostí v systému ALVAO na správu znalostí a intregrace s Microsoft SharePoint .
This thesis is focused on knowledge management as seen in ITIL library. It includes analysis of knowledge management solutions: knowledge base in the Service Now system and actual solution of knowledge base in the ALVAO system. Furthermore, there is a design and implementation of an extension from knowledge base to knowledge management in the ALVAO system described. It has also been designed and implemented integration with the Microsoft SharePoint .
Klíčová slova:
ALVAO; báza znalostí; ITIL; Service Now; správa znalostí; ALVAO; ITIL; knowledge base; knowledge management; Service Now
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52318