Název:
Návrh na snížení zákaznických reklamací
Překlad názvu:
Suggestion for Reduction of Customer Complaints
Autoři:
Kropáčová, Lucie ; Jonášová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného procesu řízení reklamací ve vybraném podniku v roce 2014. Zhodnocení je provedeno pomocí vybraných nástrojů řízení kvality a s využitím korelační analýzy. Na základě získaných informací budou navržena nápravná opatření. Tato nápravná opatření povedou ke zlepšení řízení kvality a snížení zákaznických reklamací.
The master’s thesis is focused on evaluation of present process of managment of complaints in particular company in 2014. The evaluation is made by quality managment tools and with using correlation analysis. On the basis of acquired pieces of information there will be suggest corrective measures. These correctives measures will lead to improvement of managment process of complaints and reduce customer complaints.
Klíčová slova:
analýza; korelační koeficient.; Kvalita; management kvality; neshoda; proces; produkt; příčina; reklamace; řízení kvality; analyze; cause; Complaints; correlation coefficient.; non-conformity; process; product; Quality; quality control; quality management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52139