Název: Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Překlad názvu: Impacts of Customer Satisfaction Assessments on the Marketing Mix
Autoři: Haasová, Veronika ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka; Marketing; marketingový mix; Porterův model konkurenčních sil; SLEPT analýza; SWOT analýza; European Index of Customer Satisfaction; Marketing; marketing mix; Porter’s competitive force model; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52097

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234784


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet