Název:
Posílení konkurenceschopnosti v oblasti prodeje automobilů s využitím operativního leasingu
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Sales of Cars on the Base of Operating Leasing
Autoři:
Halounek, Václav ; Mačej,, Tomáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce řeší problematiku rozvoje konkurenceschopnosti v oblasti prodeje automobilů s využitím operativního leasingu a je zaměřena na společnost Škoda Auto, a.s., která ve spolupráci s firmou Škofin, s.r.o. poskytuje zákazníkům službu Škoda bez starosti. Na základě kvantitativních a kvalitativních analýz produktu, trhu a konkurence, byla zhodnocena konkurenční pozice podniku. Předložené návrhy směřují do oblasti změny parametrů služby Škoda bez Starosti za účelem posílení funkční hodnoty pro zákazníka a konkurenceschopnosti podniku. Dalším alternativním návrhem je zavedení věrnostního programu Škoda. Na závěr jsou uvedeny přínosy práce včetně rizik, která souvisí s realizací zmíněných návrhů.
This thesis is focused on possibilities of raising competitivness in the area of car sales using operational leasing with Škoda Auto, a.s as an example. This automotive company together with Škofin, s.r.o. provides its customers with a service „Škoda without worry“. The company positioning on the market was evaluated based on quantitative and qualitative analysis of the product, market and competition. Suggestions presented in this thesis bring up a conceptual change of the service „Škoda without worry“ with a goal to increase the value for customers and competitivness of the company. Introducing a loyalty program Škoda is mentioned as an alternative solution. Benefits and risks associated with implementation of the suggested measures are listed in conclusion.
Klíčová slova:
finanční hodnota; funkční hodnota; Konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; produkt; zákazník.; competitive advantage; Competitiveness; financial value.; function value; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52012