Název:
Internetový marketing vybranej spoločnosti
Překlad názvu:
Internet Marketing of a Selected Company
Autoři:
Olejová, Jana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práca sa zaoberá súčasnými prístupmi a praktikami Internetového marketingu. Cieľom práce je voľba a následná aplikácia nástrojov online marketingovej komunikácie, ktorými by sa zvýšilo povedomie o značke vybranej spoločnosti. Preskúmaním jednotlivých nástrojov internetového marketingu, práca navrhuje online komunikačný mix firmy s využitím sociálnych médií a online reklamy.
This thesis targets on contemporary approaches and practices of the Internet marketing. The aim of the paper is selection and application of online communications tools that would enhance brand awareness of the selected company. By the examination of particular online marketing tools, the work proposes online communications mix of the company with the focus on social media and online advertising.
Klíčová slova:
Communications mix; Digital marketing; Internet marketing; Online marketing; Social media networks; the Internet; Digitálny marketing; Internet; Internetový marketing; Komunikaný mix; Online marketing; Sociálne siete
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43083