Název: Návrh marketingového plánu firmy Zoko pro vstup na Německý trh
Překlad názvu: Marketing Plan Proposal for a Company Zoko to Enter German Market
Autoři: Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Competitive Advantage; Marketing; Marketing environment; Marketing Mix; Marketing strategy; Metalworking industry; konkurenční výhoda; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; strojírenský průmysl

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43158

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234349


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet