Název: Construction of the Optimal Control Strategy for an Electric-Powered Train
Překlad názvu: Construction of the Optimal Control Strategy for an Electric-Powered Train
Autoři: Pokorný, Pavel ; Šeda, Miloš (oponent) ; Kuben, Jaromír (oponent) ; Čermák, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Critical parameter; Non-linear parametric optimization; Optimal driving strategy; Pontryagin principle; Resistance function; Speed profile; Switching times; Time-energy efficient train control; Kritický parametr; Nelineární parametrická optimalizace; Odporová funkce; Optimální strategie řízení; Pontrjaginův princip; Přepínací okamžiky; Rychlostní profil; Časově-energeticky optimální řízení vlaku

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7683

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-233935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet