Název:
Návrh zákaznické databáze
Překlad názvu:
Customer database design
Autoři:
Černý, Jiří ; Kratochvíl, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá řízením projektu marketingového průzkumu trhu malou českou obchodní firmou. Postupně se zabývá tím, jak navrhnout dotazník a jak s ním pracovat, určením potřebného informačního minima, řízením průzkumu trhu, návrhem úprav v informačním systému pro zápis požadovaných informací do databáze, zpracováním výsledků průzkumu za použití popisné statistiky.
Diploma deals with project managament of market survey which is realized by small Czech trading company. Step by step it attends to questionaire design and how to use it, definition of information minimum, managing of market survey, design of information system modification, data processing by descriptive statistics usage.
Klíčová slova:
analytický dotazník; CRM; marketing; popisná statistika; průzkum trhu; řízení projektu; analytical questionaire; CRM; descriptive statistics; market survey; marketing; project management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16046