Original title:
Návrh zákaznické databáze
Translated title:
Customer database design
Authors:
Černý, Jiří ; Kratochvíl, Petr (referee) ; Fiala, Alois (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá řízením projektu marketingového průzkumu trhu malou českou obchodní firmou. Postupně se zabývá tím, jak navrhnout dotazník a jak s ním pracovat, určením potřebného informačního minima, řízením průzkumu trhu, návrhem úprav v informačním systému pro zápis požadovaných informací do databáze, zpracováním výsledků průzkumu za použití popisné statistiky.
Diploma deals with project managament of market survey which is realized by small Czech trading company. Step by step it attends to questionaire design and how to use it, definition of information minimum, managing of market survey, design of information system modification, data processing by descriptive statistics usage.
Keywords:
analytical questionaire; CRM; descriptive statistics; market survey; marketing; project management; analytický dotazník; CRM; marketing; popisná statistika; průzkum trhu; řízení projektu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16046