Název:
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Překlad názvu:
Business plan - new product market penetration
Autoři:
Sklenář, Tereza ; Hlavenka, Bohumil (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Tato marketingová studie je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu zavedení nového produktu na trh. Jedná se o nově navrhované zařízení určené lidem s omezenou schopností pohybu nohou, které by jim usnadnilo pohyby spojené s dostáváním se do nebo z postele, a které na našem trhu prozatím chybí. Projekt obsahuje jak zpracované teoretické podklady, které slouží k lepší orientaci v dané problematice, tak i analýzy vnitřního a vnějšího prostředí souvisejícího s podnikatelským záměrem a návrh podnikatelského záměru uvedení nového produktu na trh. Podnikatelský záměr zahrnuje zhodnocení současně nabízených produktů, opatření před zahájením prodeje, plán distribuce, propagační strategii, ekonomické zhodnocení a harmonogram zavedení produktu na trh.
This marketing thesis focuses on the elaboration of a business plan for market penetration of a new product. This novel product will be a newly designed mobility aid addressed for people with limitated ability of movement of their legs. It would lift their legs from the vertical to the horizontal position and back without any effort being exerted by the user. Such a device is currently not available on the Czech market. This project contains both a theoretical background which is instrumental for better orientation in this area and also an analysis of the inner and the outer backgrounds behind a business plan for the market penetration of this new product. This thesis also contains a review of today’s products in the general area, measures taken before the commencement of potential sale, a distribution plan, promotion strategy, economical evaluation and a plan for the lead-in of the produkt onto the market.
Klíčová slova:
analýza 4P; distribuce; FED analýza; marketingový mix; Produkt; produktový marketing; propagace; servis.; SWOT analýza; analysis 4P; distribution; FED analysis; marketing mix; Product; product marketing; product service.; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14913