Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Sklenář, Tereza ; Hlavenka, Bohumil (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato marketingová studie je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu zavedení nového produktu na trh. Jedná se o nově navrhované zařízení určené lidem s omezenou schopností pohybu nohou, které by jim usnadnilo pohyby spojené s dostáváním se do nebo z postele, a které na našem trhu prozatím chybí. Projekt obsahuje jak zpracované teoretické podklady, které slouží k lepší orientaci v dané problematice, tak i analýzy vnitřního a vnějšího prostředí souvisejícího s podnikatelským záměrem a návrh podnikatelského záměru uvedení nového produktu na trh. Podnikatelský záměr zahrnuje zhodnocení současně nabízených produktů, opatření před zahájením prodeje, plán distribuce, propagační strategii, ekonomické zhodnocení a harmonogram zavedení produktu na trh.
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Sklenář, Tereza ; Hlavenka, Bohumil (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato marketingová studie je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu zavedení nového produktu na trh. Jedná se o nově navrhované zařízení určené lidem s omezenou schopností pohybu nohou, které by jim usnadnilo pohyby spojené s dostáváním se do nebo z postele, a které na našem trhu prozatím chybí. Projekt obsahuje jak zpracované teoretické podklady, které slouží k lepší orientaci v dané problematice, tak i analýzy vnitřního a vnějšího prostředí souvisejícího s podnikatelským záměrem a návrh podnikatelského záměru uvedení nového produktu na trh. Podnikatelský záměr zahrnuje zhodnocení současně nabízených produktů, opatření před zahájením prodeje, plán distribuce, propagační strategii, ekonomické zhodnocení a harmonogram zavedení produktu na trh.

Viz též: podobná jména autorů
1 Sklenář, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.