Název:
Zlepšení zákaznického servisu
Překlad názvu:
Customer service improvement
Autoři:
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
Diploma thesis put mind to improve of a customer service in a company that offers some financial service. Service means international money transfer in this case. To analyze the whole processes in the company, methods Six Sigma is used together with knowledge of other modern methods of quality and of operation management. The Six Sigma method is only used for the analyses of the procedures and not for an implementation it in the company.
Klíčová slova:
Metoda Six Sigma; model DMAIC; služba.; Method Six Sigma; model DMAIC; service.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16557