Název:
Optimalizace provozních režimů zážehového motoru
Překlad názvu:
SI Engine Performance Tuning
Autoři:
Beran, Martin ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci provozních režimů zážehového motoru pomocí elektronické řídící jednotky. Zabývá se procesy probíhajícími při řízení motoru, popisem a vysvětlením jednotlivých signálů zpracovávaných a generovaných řídící jednotkou. Návrhem měřícího řetězce a nejvhodnějších postupů pro měření, na jejichž základě byla sestavena nejvhodnější metodika vedoucí k následné optimalizaci jednotlivých provozních režimů motoru.
The main scope of this thesis is the four stoke petrol engine performance tuning by ECU. The thesis analyses processes during engine management, describes and explains singular signals processed and generated by ECU. Designs measuring strings and optimal procedures for measuring on whose basis has been assembled optimal methodology leading to the optimalization of single operating mode of engine.
Klíčová slova:
Optimalizace provozních režimů zážehového motoru; Engine Performance Tuning
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6895