Original title: Značka jako součást image
Authors: Bursová, Jiřina ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Dědek, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.
Keywords: adaptace; image značky; posilování značky; prvky značky; tržní specifika; znalost značky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4095

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2258


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share