Original title:
Značka jako součást image
Authors:
Bursová, Jiřina ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Dědek, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.
Keywords:
adaptace; image značky; posilování značky; prvky značky; tržní specifika; znalost značky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4095