Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Marketing Strategy Proposal
Authors:
Mendlíková, Iva ; Rak, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie společnosti Erasmus Life Lisboa. Specifikuje faktory jak vnitřního tak vnějšího okolí, které ji nejvíce ovlivňují. Na základě výsledků těchto analýz navrhuje změny v uplatnění marketingových přístupů
My Master's thesis is focused on analysing contemporary marketing strategy of the Erasmus Life Lisboa. It specifies the factors such as the internal and external environment, which affect them the most and it creates SWOT analysis of the organisation. Based on the results of these analyses it suggests changes in applying marketing approaches.
Keywords:
ELL; Erasmus Life Lisboa; internet; komunikace; konkurence; Marketing; Placement in Portugal; propagace; služby; strategie; SWOT analýza; zákazník; communication; competition; customer; ELL; Erasmus Life Lisboa; internet; Marketing; Placement in Portugal; promotion; services; strategy; SWOT analysis
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39905