Název:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Autoři:
Dostál, Lukáš ; Fiala, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti MEDIfitness s.r.o.. Jejím cílem je na základě provedené analýzy prostředí firmy a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků navrhnout soubor opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, byly zpracovány v grafické a verbální podobě. Navrhovaná řešení vychází z koncepce projektového trojimperativu.
The thesis deals with the issue of customer satisfaction of the company MEDIfitness s.r.o.. Its aim is based on the analysis of business environment and the results of the survey of customers satisfaction to propose a series of measure to increase to level of customers satisfaction.Proposals which were leading to increased customers satisfaction, were processed in graphical and verbal form. The proposed solutions are based on the concept of Triple Constraint.
Klíčová slova:
ACSI; dotazník; Marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza; zákazník; ACSI; customer; customer satisfaction survey; Marketing research; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39901